Змішане навчання

Змішане навчання – це форма навчання, за якої учень освітнього закладу навчається, принаймні частково, через онлайнові засоби.

Зазвичай при такому навчанні:
– матеріали подаються в електронному вигляді;
– існує можливість здавати роботу в електронному вигляді;
– відбувається регулярне оцінювання з коментарями;
– надається можливість групової роботи;
– існують засоби електронного відслідковування успішності;
– очне навчання базується на принципах інтерактивності.

Таким чином, учні мають постійний рівний доступ до якісних навчальних матеріалів та мають змогу відслідковувати свою успішність та прогрес у навчанні, отримуючи коментарі та зворотній зв’язок з учителем.

Змішане навчання означає поєднання традиційних методик викладання із сучасними засобами інформаційних технологій, що дозволяють продовжувати навчання вдома, у подорожі, на канікулах, у будь-якому зручному місці та часі.

Вчитель може надавати доступ до навчальних матеріалів, завдань, додаткових ресурсів для учнів, які потребують додаткових консультацій та пояснень, а також для учнів, які бажають знати більше. Змішане навчання є проміжним між звичайною класно-урочною системою навчання та дистанційним навчанням, що відбувається без очних зустрічей вчителя та учнів.

Слід зазначити, що змішане навчання передбачає не просто викладання матеріалів у електронному вигляді, а обов’язковий зворотній зв’язок учнів з учителем, або в електронній, або в очній формі. Зазвичай воно також включає певну роботу з електронними ресурсами протягом уроку.

Зауважимо, що не можна називати змішаним навчанням просте використання електронних ресурсів на уроці без подальшої роботи з ними учнів: наприклад, проведення уроку з використанням мультимедійної презентації, яка знаходиться в одноосібному розпорядженні учителя, або з використанням комп’ютерного тестування за допомогою системи, що встановлена в комп’ютерній лабораторії. Наведені приклади стосуються простого застосування цифрових технологій на занятті, а не змішаного навчання.

UPD 2020.

Змішане навчання надає можливість учневі, частково, визначати власний час, місце, траєкторію та темп навчання. Цим змішане навчання сприяє як відчуттю автономності та самостійності (чинники внутрішньої мотивації), так і вмінню вчитися (планувати своє навчання, керувати часом тощо).

Теорія та практика впровадження змішаного навчання у 2020 році: Моделі змішаного навчання. Теорія і практика

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s